Van contentplatform
naar marketingbureau
Onze nieuwe positionering en website laten zien waar we voor staan. Dat maakt het makkelijker om partners en artiesten aan ons te binden.

Het initiële verzoek was om de gebruikservaring van de website te verbeteren. Samen met het Moon Jelly-team analyseerde ik de huidige situatie en presentatie. We hebben interne doelen scherp gedefinieerd, klantreizen opnieuw in kaart gebracht en alle relevante contactpunten geïdentificeerd om een beeld te krijgen van het speelveld.
Onze inzichten zijn vertaald naar een praktisch en onderbouwd adviesrapport, waarin niet alleen concrete verbeterpunten voor de website, maar ook nieuwe inzichten over de doelgroep en hun relatie met het merk zijn uitgewerkt. Door deze verdieping werd duidelijk hoe het merkverhaal beter verteld kon worden en waar ruimte lag om de positionering aan te scherpen.
Het resultaat is meer dan een nieuwe online ervaring. Moon Jelly heeft een heldere richting gevonden als marketingbureau dat artiesten verder helpt. De nieuwe positionering zorgt voor meer geloofwaardigheid bij partners én voor een duidelijkere profilering naar buiten. Inmiddels werkt Moon Jelly samen met artiesten en labels over de hele wereld — vanuit een merk en platform dat precies laat zien waar ze voor staan.
Onze nieuwe positionering en website laten zien waar we voor staan. Dat maakt het makkelijker om partners en artiesten aan ons te binden.