Van eerlijk product
naar merk met impact
Voor een vast bedrag per maand benutten we nieuwe commerciële kansen en groeit de verkoop. Onze samenwerking is precies wat we nodig hebben.

De vraag was helder: hoe zorgen we ervoor dat meer mensen het verhaal van ElkeMelk leren kennen, begrijpen én doorvertellen? Niet alleen aan de keukentafel, maar ook in de boardroom en op social media. Daarvoor zochten ze een partij die verder kijkt dan alleen communicatie, maar meedenkt op het snijvlak van merk, marketing en ondernemen.
We zijn begonnen bij de basis: doelgroepanalyse en marktinzichten. Van daaruit hebben we het merkverhaal aangescherpt en vertaald naar een doorlopende contentstrategie voor zowel B2B als B2C. Denk aan social media onderhoud, advertenties en de opzet van een overzichtelijke contentkalender voor het hele jaar.
Daarnaast voeren we AI-onderzoek uit om slimme kansen te benutten voor zichtbaarheid, media-aanwezigheid en productpositionering. Ook namen we de regie over de marketing- en communicatie, helpen we Matthijs met zijn profilering als spreker en initiëren we een bookingspagina voor media, colleges en presentaties.
Onze samenwerking brengt focus op de lange termijn en zichtbaarheid op de korte termijn. Van strategisch advies tot creatieve formats: ElkeMelk groeit niet alleen in bereik, maar ook in impact. Social campagnes leveren nieuwe klanten en media-aandacht op, terwijl Matthijs steeds vaker wordt gevraagd voor panels en interviews.
Bovendien is er nu een duidelijk ritme in de marketing: elke maand werken we aan herkenbare communicatie, heldere keuzes en een constante stroom aan waardevolle content die past bij de seizoenen, het product én de visie van dit mooie bedrijf.
Voor een vast bedrag per maand benutten we nieuwe commerciële kansen en groeit de verkoop. Onze samenwerking is precies wat we nodig hebben.
